Jäsenhakemus

Haettu jäsenluokka

Varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä Aalto-yliopistossa opiskelevat reserviläiset ja muut maanpuolustuksesta kiinnostuneet.

Ulkojäseneksi voidaan hyväksyä yhdistyksen toiminnasta kiinnostunut henkilö, jota vähintään yksi yhdistyksen varsinainen jäsen suosittelee (Kirjaa suosittelija Lisätietoihin)

Kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Syntymäkotikunta

Syntymäkotikunta ja valtio, jos muu kuin Suomi

Ammatti/arvo

Esim. Tekn.yo, DI, Toimitusjohtaja

Kansalaisuudet

Perusmuodossa, esim. Suomi tai Suomi, Ruotsi

Sähköpostiosoite

Ensisijaisesti käyttämäsi sähköpostiosoite. Jos @aalto.fi, kirjaa Muut yhteystiedot -kohtaan toinen sähköpostiosoite valmistumisen varalta.

Salasana

Salasanaa tarvitset kirjautuessasi jäsensivuille, joiden kautta voit mm. muuttaa jäsentietojasi

Kotikunta

Kunta, jossa kirjoilla (Yhdistyslaki)

Muut yhteystiedot

Esim. toinen sähköpostiosoite siltä varalta, että varsinainen ei enää toimi, LinkedIn-profiili jne.

Opiskelupaikka ja -ala

Esim. TKK/Kone, Aalto/Laskentatoimi

Opiskeluaika

Aika vuosina, esim. 2014- tai 1997-2001

Saapumiserä

Esim. 2/2013

Ulkojäsenillä suosittelijan nimi, mitä kautta liityit TERESiin jne.
Puolustusvoimilla töissä olo ja muu yhdistyksen kannalta hyödyllinen tieto

Sitoumus

Hyväksyn yhdistyksen säännöt ja vakuutan, että olen sääntöjen mukaan kelvollinen haettuun jäsenluokkaan.

ARUn jäsenyys

Haluan samalla liittyä myös ARUn jäseneksi.